2. Aké údaje spracovávame a na aké účely?
2.1. Registrácia a správa zákazníckeho účtu Restu
2.2. Restu spracováva osobné údaje, ktoré nám poskytnete pri vytvorení a správe používateľského účtu Restu. Tieto údaje zahŕňajú najmä meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónne číslo, prípadne ďalšie údaje, ktoré dobrovoľne uvediete alebo umiestnite k svojmu zákazníckemu profilu.
2.3. Spracovanie osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo vykonávame na základe oprávneného záujmu, pretože ich spracovanie je nevyhnutné pre správu Vášho zákazníckeho účtu. Ostatné osobné údaje, ktoré ste poskytli v rámci svojho zákazníckeho účtu, a to údaj o pohlaví, východiskové mesto, obľúbené reštaurácie alebo dátum narodenia, spracovávame na základe Vášho súhlasu, získaného v rámci procesu registrácie, pre lepšie zacielenie ponúk tovaru a poskytovanie kreditov alebo iných výhod zákazníkom.
2.4. Nákup tovaru v obchode Restu
2.5. Restu spracováva osobné údaje, ktoré nám poskytnete na účely dopytu a realizácia nákupu tovaru v internetovom obchode Restu, a to predovšetkým voucherov. Pre tieto účely spracovávame predovšetkým Vaše meno, priezvisko, kontaktné údaje (email a telefón) a ak je zadáte, tak i fakturačné údaje. Právnym titulom na spracovanie takto poskytnutých osobných údajov je plnenie zmluvy; poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, avšak bez nich nie je možné nákup realizovať.
2.6. Vybavenie rezervácie v reštaurácii
2.7. Pre účely vybavenia Vašej rezervácie spracovávame Vaše meno, priezvisko a kontaktné údaje (email a telefón). Spracovanie údajov za účelom realizácie Vašej požiadavky na rezerváciu v tomto prípade zahŕňa aj odovzdanie týchto informácií Vami vybranej reštaurácii. Právnym titulom na spracovanie poskytnutých osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vami a Restu, ktorá je obsiahnutá v obchodných podmienkach. Ak nie sú údaje poskytnuté, nemôže Restu vybaviť Vašu rezerváciu. Ak v rámci rezervácie sami dobrovoľne uvediete do poznámky akékoľvek citlivé údaje (osobitné kategórie osobných údajov), napr. ohľadom alergií na jedlo, alebo iných zdravotných obmedzení, potom dochádza zo strany Restu k spracovaniu týchto údajov, a to výhradne pre účely vybavenie Vašej rezervácie.
2.8. Odovzdanie Vašich osobných údajov reštaurácii a Vaše následná návšteva reštaurácie znamená, že daná reštaurácia sa stáva samostatným prevádzkovateľom osobných údajov a nesie tak plnú zodpovednosť za ich ďalšie spracovanie (bližšie pozri článok 1.4).
2.9. Zasielanie ponúk tovarov a služieb; odber newsletteru
2.10. V prípade, že nám udelíte svoj súhlas, bude Restu spracovávať Vaše osobné údaje v rozsahu meno, e-mailová adresa, telefónne číslo, východiskové mesto alebo obľúbené reštaurácie pre účely zasielania ponúk tovarov a služieb Restu, ako aj ďalších informácií týkajúcich sa aktivít a ponúk reštaurácií. Právnym základom pre spracovanie Vašich údajov je udelenie Vášho súhlasu, ktorý je úplne dobrovoľný. Súhlas Restu udeľujete v priebehu rezervácie, nákupu v obchode alebo registrácia na webových stránkach Restu, prípadne neskôr v nastavení Vášho zákazníckeho účtu.
2.11. K odberu elektronických newsletterov sa tiež môžete kedykoľvek prihlásiť vyplnením Vašich kontaktných údajov (email) na webových stránkach Restu a zaškrtnutím príslušného políčka.
2.12. Ak ste vytvorili rezerváciu priamo v reštaurácií, na jej webe, vrátane prípadov, keď reštaurácie na svojom webe využíva rezervačný nástroj Restu, alebo ste jej odovzdali svoje osobné údaje priamo pri Vašej návšteve, môžu byť Vaše osobné údaje poskytnuté reštaurácii využité reštauráciou k zasielaniu vlastných obchodných oznámení. Obchodné oznámenia môžu byť na pokyn reštaurácie zasielaná pomocou nástrojov Restu. Rozsah a podmienky spracovania Vašich osobných údajov pre tieto účely určuje príslušná reštaurácia (bližšie pozri článok 1.5).
2.13. Zákaznícka linka Restu
2.14. Restu prevádzkuje zákaznícku linku určenú ako pre existujúcich, tak aj pre potencionálnych zákazníkov Restu, prípadne pre reštaurácie (ďalej len "volajúci"). Účelom zákazníckej linky je najmä skvalitňovania služieb, prijímanie a realizácia požiadaviek volajúcich. Pre tieto účely dochádza k spracovaniu osobných údajov (najmä meno, priezvisko, emailová adresa a / alebo telefónne číslo) a ďalších informácií, ktoré volajúci poskytne. Hovory môžu byť zaznamenané, o čom je volajúci vopred informovaný. K spracovaniu, uchovávaniu či záznamu osobných údajov zo strany Restu dochádza spravidla na základe oprávneného záujmu Restu, prípadne na základe súhlasu, v závislosti od druhu požiadavke volajúceho. Ak si neželáte, aby bol hovor zaznamenávaný, využite iné komunikačné prostriedky pre kontaktovanie Restu. Ak je to z povahy veci k vybaveniu Vašej požiadavky nutné, môžu byť poskytnuté osobné údaje ďalej poskytnuté, najmä reštaurácii.
2.15. Osobní údaje pre účely rokovania o zmluve
2.16. Ak v rámci kontaktovania Restu za účelom nadviazania obchodnej spolupráce s Restu uvediete svoje osobné údaje (v prípade dopytu ohľadom našich služieb a produktov sa typicky jedná o meno, priezvisko, emailovú adresu a / alebo telefónne číslo a ďalšie informácie, napr. názov/obchodné meno, sídlo a identifikačné číslo dopytujúceho, dopytovaný produkt Restu), budeme ich spracovávať na účely rokovania o zmluve.
2.17. Osobné údaje získané prostredníctvom sociálnych sietí
2.18. Ak pre prihlásenie do zákazníckeho účtu využijete sociálnu sieť Facebook, umožníte Restu tiež prístup k Vášmu menu, avataru a e-mailovej adrese.
2.19. Osobní údaje získané prostredníctvom cookies
2.20. Restu používa na svojich webových stránkach cookies, ktoré slúžia okrem iného k lepšiemu zacielenie reklám a optimalizácií ponuky produktov a služieb Restu, na sledovanie návštevnosti stránok, alebo aktivít jednotlivých užívateľov. Niektoré spôsoby využitia cookies vyžadujú Váš súhlas, ktorý nám udeľujete prostredníctvom nastavenia Vášho prehliadača. Bližšie informácie o tom, aké cookies používame, ako ich môžete spravovať a akým spôsobom údaje získané z cookies využívame, nájdete v Podmienkach využívania cookies tu.
2.21. Osobné údaje tretích osôb
2.22. Ak v rámci rezervácie, hodnotenia reštaurácie, volania na zákaznícku linku alebo iným spôsobom uvediete či zverejníte akékoľvek osobné údaje týkajúce sa tretích osôb, zodpovedáte za to, že tieto tretie osoby na zverejnenie osobných údajov udelili svoj súhlas. Zároveň zodpovedáte za to, že sa takéto tretie osoby oboznámili s týmito pravidlami nakladania s osobnými údajmi, vrátane kontaktných údajov na Restu uvedených nižšie.